יזהר שי: "גנץ קורץ לחרדים, הופך את מפלגתו למרכז-ימין"

אסתי פלד No Comments on יזהר שי: "גנץ קורץ לחרדים, הופך את מפלגתו למרכז-ימין"

השר לשעבר יזהר שי ממפלגת כחול לבן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "נראה שגנץ החליט להפוך את כחול לבן למפלגת מרכז ימין, זו החלטה אסטרטגית היא יכולה להיות משמעותית גם עבור הציבור החרדי אחר הבחירות" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר מטעם מפלגת כחול לבן יזהר שי שוחח עם אבי מימרן בתכנית "המהדורה המרכזית" והתייחס לאיחוד של גנץ עם סער: "זה איחוד מעניין, נראה שגנץ החליט להפוך את כחול לבן למפלגת מרכז ימין, זו החלטה אסטרטגית היא יכולה להיות משמעותית גם עבור הציבור החרדי לאחר הבחירות. כשכחול לבן קמה היא הכריזה שאין ימין ושמאל, היום המפלגה הופכת למרכז ימין. זה מסר לחרדים".

"לדעתי הוא הוציא את הנדל בגלל החרם של החרדים" המשיך שי, "האוזר והנדל גם עצרו את האפשרות להקים ממשלה בלי נתניהו בסיבוב השני של הבחירות, הוא לא שכח להם את זה".

"לפיד ניסה להתקרב לציבור החרדי ולנציגיו, עכשיו גנץ מאתגר אותו בעניין הזה. מצד שני, יש פה הקלה מסוימת לעבודה ולציר השמאלי ביש עתיד שגנץ משחרר להם את מצביעי השמאל, הוא כבר לא שמאל" הסביר שי.

"הגוש שערוך לבחירות הכי טוב כרגע הוא גוש הימין, גוש השמאל מגיע עם שלשה מפלגות שקרובות לאחוז החסימה, נתניהו הוכיח שהוא שולט בגוש שלו. הסכנה שלו עכשיו זה רק ששקד תיקח קולות לימין".

"מהיכרותי עם בני גנץ הוא מאמין בחיבורים, מאמין בהם באמת. הוא מאמין שהחיבור עם החרדים חשוב, וגם מאמין בלימוד תורה, במפלגה שלו כרגע, אף אחד לא מושך אותו לכיוונים אחרים".

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות